fredag 1 augusti 2008

Tennis.


Behandling i morse, jag och Lasse uppkrupna i sängen på P54. Nära och mysigt, sov nästan en stund. Sen ut i verkligheten igen, i vårt fall hem till Adam, Alva och Doris.
Det var bestämt sedan länge (och biljetter bokade) att vi skulle gå och se tennis på Stadion (Nordea Nordic Light Open)och idag var det då dax. Först lämnade vi Doris hos Pa sen tog vi bilen in till stan (10 kronor vägtull).

Jag tycker att det är trevligt att göra saker alla fyra så det blev en lyckad dag med tennis, mat och glass. Förutom att jag tappade själva nougatkulan i min Tip Topglass så den trillade ner ett flertal gånger frampå min vita t-shirt och fick gå nerfläckad halva dagen.

Tyvärr har jag känt mig trött och irriterad på allt och alla hela dagen. Det beror nog dels på min behandling jag fick i morse och dels på att det händer så mycket annat runt om mig just nu som påverkar mig.
Ska gå och lägga mig för att skona resten av familjen från min tråkiga person.

Dagens måste: Ursäkter.

1 kommentar:

Anonym sa...

....å mormor fick chans att bjuda Doris på Lönnebergaskinka...ta fram Bert´s fräckisar så får du ska skratta lite,kram från mamma