tisdag 19 augusti 2008

Resa.

Tack ALLA för stödet jag fick i går! Blev rörd till tårar för varje kommentar, sms, telefonsamtal och mail. Och faktiskt, jag är lika ledsen och besviken som ni. Jag som mådde så bra, vilket tyvärr även tumörerna gör, och kände mig så pigg. När man får ett sådant här svar så händer mycket (i alla fall med mig). På en gång så känner jag mig mycket klenare, tröttare, tappar aptiten och sover sämre med en massa konstiga drömmar. Ungefär som om jag blivit 40 år äldre bara genom en mening!
Men ni ska fan inte tro att jag har gett upp...

Jag och min boksyster har nu äntligen kommit fram till vad vi ska göra för trevligt tillsammans med våra barn och män. Efter många förslag/alternativ med både kryssning till Helsingfors, något trevligt spa och kräftskiva, så har vi nu bestämt oss...

Det blir en vecka på Rhodos. Ett hotell på Falirakis strand väntar på oss...

Så nu tvättas sommarshortsen, inköps det solskydd, rakas det ben och packas det väskor för fulla muggar.

Tror förresten att det är en gästbloggare på gång...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli sååååå härligt!
Kram boksyster

Anonym sa...

Vad skönt för er det behöver ni i all bedrövelse.
Kramar J.E

Anonym sa...

Ni gör helt rätt i att åka iväg en vecka. Njut av värmen och varandras sällskap.

Men förresten, hur går det med din blogg veckan ni är bortresta?

Tänker på dig!

Kramar från Titti

Anonym sa...

Du klarar det!!!!!!!
Jag tror verkligen inte att du givit upp, även om man deppade ihop efter ditt provsvar igår. Härligt med lite "jävla anamma" igen. Härligt med en resa till Rhodos!!!!
Du låter genast mycket piggare igen, vilket gläder mig. Nya friska tag! När åker ni och hur ska vi klara oss utan din blogg som Titti påpekade eller kan du blogga från Rhodos?

Stor kram igen till er alla.
Eva
Ossian hälsar också.

Anonym sa...

Hej!

Du känner inte mig men jag hittade din blogg via en av dina boksystrar och har läst igenom alla inlägg i ett sträck. Det som slår mig direkt är vilken underbart positiv människa du verkar vara! Jag hoppas du orkar fortsätta kämpa och se saker från den ljusa sidan trots senaste tidens motgångar. Jag ska hålla alla tummar för dig!!!

Kram från Johanna

Anonym sa...

Önskar er en härlig resa; kanske lyckas ni fly den elaka verkligheten en stund. När far ni? Jag tänker mycket på er!

Kram
Henrik

Anonym sa...

Låter härligt.
ge inte upp!!!