torsdag 7 augusti 2008

Färgenkät.

Jaha, då var enkäten om vilken färg du förknippar med mig avslutad. Den färg som "vann", alltså flest tänker på när det gäller mig blev lila. Och det är den färg jag "är", men jag passar väldigt bra i rött och har därför många kläder i rött.

Anledningen till varför den här lilla "leken" uppstod är att vi tre som är med i boken har fått varsin färg på sidorna som handlar om oss. När jag förra veckan såg ett prov på boken och till min fasa upptäckte att jag var BLÅ, la jag in en protest där jag mycket diskret (NOT!!) förklarade för formgivaren att jag ÄR lila.
Han kunde fråga alla som känner mig så fick han se!! Eller?? Vet alla som känner mig vilken färg jag är?! Vad gör man, skickar ett sms, skriver ett brev eller ringer folk och frågar? Nej, man ordnar till en liten trevlig enkät på sin blogg såklart!

Det kanske blir fler undersökningar framöver eller gästbloggare eller temaveckor eller...ja, man vet inte riktigt när det gäller mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst var det väl ok att jag röstade (på lila förstås)?

Mvh

Urban