lördag 9 augusti 2008

Oro.

Jag sover inte alls bra på nätterna som jag skrev för några dagar sedan. Sover oroligt och vaknar tidigt och ligger och funderar. I morse gick jag upp och målade garagedörr istället som någon slags terapi, det hjälpte föga.

Det är mycket som ska sorteras i min hjärna, Adam som börjar högstadiet i ny skola, ovisshet ang Lasses jobb där det är stora nedskärningar på gång, jag som har jobbet kvar så länge jag är sjukskriven men när jag ska börja jobba igen så får jag inte vara kvar pga nedskärningarna och cancern och dess hemska följder.
Vill bara stänga av filmen jag har huvudrollen i...

Syster kommer och hälsar på i dag. Trevligt eftersom vi inte träffas så ofta, beror nog på att hon bor 50 mil härifrån! Får se vad vi hittar på för skoj...

Dagens måste: Doris.

Inga kommentarer: