torsdag 14 augusti 2008

Stockholms Sjukhem.

Efter morgonens lilla missöde så åkte jag och mellanboksyster och hälsade på lilla boksyster som är inlagd på Stockholms Sjukhem. Vi fick äntligen klartecken att ett besök av oss var ok.
Det var med blandade känslor jag gick dit. Mycket kommer tillbaka från tiden farfar och min fd elev låg där. De kom inte upprätta därifrån om jag säger så.

Hon sov mestadels av tiden vi var där, så vi pratade om ditt och datt med hennes systrar som också var där. Och det kändes som om hon var med i samtalet för hon snarkade väldigt emellanåt. Vilket var trevligt!
När hon väl behagade vakna så satt vi på hennes säng och pratade under tiden hon åt lite. Så klart kom boken på tal och hon tyckte att framsidan med oss alla tre var fantastisk. Och det är den...

Det var väldigt skönt/kul att se/träffa henne. Nu får hon bara ta och krya på sig lite så vi kommer i väg på spa.

Efteråt fikade jag och mellanboksyster och vi diskuterade olika alternativ på något trevligt att hitta på som inkluderar våra män och barn. Får se vad det blir...

Sedan hem till en ren och väldoftande hund.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej ulrica! här får du en ny person till räkneverket.Jag heter Lotta o är kompis med Sabina, din bok syster!Ska bli roligt att få läsa boken,kan man säga roligt?!!! Men det är skönt för er att ha varandra ialla fall kan jag tänka mej.Vi som är vid sidan av er kan nog aldrig sätta oss in i hur jävligt ni har!!!! Ni är super starka så fortsätt kampen mot TENGIL!!!!!Ta dö på den jäven en gång för alla!!Kan inte se något annat än att allt ska gå bra,lycka till!!!!!!!! kram Lotta