lördag 16 augusti 2008

Statistik.

Som jag har skrivit tidigare så har jag ett eget räkneverk som håller reda på er läsare åt mig. Det har varit igång sedan i lördags och så här ser det ut just nu.

Det har just varit 1000 stycken som öppnat min chokladask (ni är sugna ni!). Ni är totalt 125 stycken unika läsare från sex länder. Och länderna är: Sverige, USA, Danmark, Nederländerna, Norge och Frankrike.
I Sverige är det läsare från Stockholm, Göteborg, Solna, Sollentuna, Bromma, Nacka, Djursholm, Lund, Farsta och slutligen Genarp.

Det är 67% direkttrafik till min ask, 27% har kommit hit via en länk och 6% har hittat hit via en sökmotor.

Ni rotar runt bland mina praliner i genomsnitt 4 minuter och 8 sekunder!

De flesta av er tyckte nog att det här var ju mindre intressant vetande men jag vet några som går igång ordentligt på det här med statistik, siffror och diagram. Så jag gör det för dem, bara i dag!

Håll utkik, inom kort kommer månadens gästbloggare!

Inga kommentarer: