onsdag 13 augusti 2008

Räkneverk.

Eftersom jag är väldigt nyfiken av mig och vill veta hur många som hänger med mig på min blogg så har jag lagt till ett litet räkneverk längst ner på sidan. Det håller reda på hur många gånger min sida öppnas, alltså hur många besök jag har.

Jag la till det i lördags och det är redan 485 stycken som öppnat, och förhoppningsvis, läst det jag har skrivit... Det är riktigt häftigt!
Men jag tror inte att ni är så många totalt, utan av erfarenhet så vet jag att man ibland går in flera gånger per dag för att se om det har kommit något nytt inlägg.

För att veta exakt hur många som läser så har jag ett annat räkneverk som bara jag kan se. Jag vill inte chocka er, men jag kan säga att ni blir fler och fler som läser för varje dag.

Jag uppskattar verkligen när det har lämnats en kommentar till det jag skrivit, men jag har bestämt mig för att inte svara på dem, för det tar alldeles för mycket tid. Jag går faktiskt in själv ibland, just bara för att se om jag har fått någon kommentar.
Så vi säger väl så, jag fortsätter att skriva och ni, mina vänner, fortsätter att läsa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag erkänner.. Jag går in varje dag, ibland två gånger för att läsa det du skriver! Du skriver så bra, roligt och ärligt om er vardag. Fortsätt med det!
Jag tror det var det här spåtanten menade! Kanske dags för en kväll hos henne igen?

Kram från Anneli