söndag 10 augusti 2008

Rekommendation.

Ja, den här dagen är faktiskt också en äcklig chokladbit, typ höstnougat i Aladdin. Jag är riktigt låg och vill bara dra något gammalt över mig.

Jag måste också bekänna en sak...fast en del tycker att jag är FÖR öppen här... jag läser dödsannonserna i DN. Så nu var det gjort!
I morse läste jag om en kille, lika gammal som mig, som inte klarade kampen jag kämpar. Det hänvisades till hans blogg, och jag har läst och läst. Jag har hittat min tvillingsjäl, så om jag inte redan var väldigt lyckligt gift och han död, så kanske... Eftersom jag har folk omkring mig som vill umgås så har jag lagt honom som favorit, så jag kan fortsätta läsa när jag har tid. För jag är fast.

Dagens måste: www.danieledman.blogspot.com

1 kommentar:

Anonym sa...

bVilken otrolig författare du är!!!
Jag har både gråtit och skrattat då jag läst dina inlägg.
Jag beundrar verkligen den styrka du har och den värme du alltid sprider genom ditt sätt att vara.

Stora kramar till er alla!
Eva