söndag 10 augusti 2008

Söndag igen.

Jag läser om Daniel så jag glömmer bort min egen blogg...Vi delar så mycket han och jag, fast han vet inte om det.

Ja, vad har jag gjort så här en vanlig söndag när vardagen börjar igen imorgon?

Jag har hunnit med två långa Dorispromenader, varit på husvisning(?) och fikat med en boksyster på Brostugan.

Att gå ut och gå är ju riktigt skönt (man känner sig så nyttig!), och vad mycket mysiga områden det finns att upptäcka. Dessutom hann Lasse och jag avhandla en hel del.

Fika på Brostugan var både gott och trevligt (men en aning kallt).

Husvisning på Inspektorsbacken. Ja, vad säger man...vi vill bo i villa!! Fast den här var inte riktigt vad vi är ute efter. Och inte heller något vår personliga bankman skulle ha rekommenderat.

I morgon ska jag på undersökning av mitt hjärta, får se om de kan se något, för det är fullt utav kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

Där fick du mig att börja gråta måndag morgon, som du säger vd mycket gemensamt man har med Daniel. Kram boksyster