måndag 18 augusti 2008

Skillnad.

Om det här hade varit Linda Rosings blogg så hade det stått:

"Har power walkat i 1½ timme i morse med mina älskade vänner, sen åt jag en kycklingsallad (och så skulle det vara en bild på maten). Den var grymt god:)). Nu ska jag åka till min fina vän Eva och fixa mina naglar på hennes salong. Åh, gud vad jag älskar henne."

Men nu har du den goda smaken att läsa min och här står det:

Har ätit frukost och gått en morgonpromenad med Doris. Snart kommer Lasse och hämtar mig och vi ska åka till sjukhuset och få mina provsvar.

Same same but different. Det handlar om att få må bra.

Det här kan bli en fruktansvärd dag eller en ohyggligt bra.
Ovissheten är värst...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haller tummarna for dig idag pa positiva resultat! ( Kanner inte dig men var van med Daniel och sag din blogg dar) Skickar massor med styrka o kraft sa att du kan fortsatta din kamp!!!