torsdag 31 juli 2008

Fräckis.

I dag blev det så dax för en heldagsutflykt till Flen där vi hälsade på min före detta mans faster och farbror (hängde ni med?) och deras hundar. Vi hade en skön biltur med snälla barn i baksätet och bra musik på stereon.

Väl där så fick vi god lunch i värmen, det var så pass varmt att vi var tvungna att ta oss ett dopp efteråt. Doris och hennes två hundkompisar, Benji och Mimmi, simmade med oss och såg ut att ha mycket trevligt, på hundars vis.
Efter badet så fikade vi och det blev en diskussion ang. snuskorden i min blogg.

Så därför:

Tjejen efter samlaget:
-Det var ett väldigt litet instrument du hade.
-Ja, men jag är inte van att uppträda i så här stora lokaler...

Ja men, det där gick väl bra. Kul va? Jag har många fler...

Det blir en tidig kväll hos oss i kväll för i morgon har jag tid klockan 8.30 på Radiumhemmet för behandling. Bläää.

1 kommentar:

Anonym sa...

HInner inte riktigt kommentera i den takt du skriver. Undrar om du är lika snabb vad gäller annat också... Lasse?? (Den var väl inte för fräck?)
Nåväl blev jätteglad att du har fått positiva besked vad gäller rygg och andra delar av din kropp!

Visst blir boken en kioskvältare Och releasparty kommer det att bli. Nu börjar tidningarna intressera sig också Det kanske tom blir ett utvik Ulrica! Hänger du på? (Jag står över men Urban kan man alltid lita på)

I morgon ska jag träffa Hanne och hoppas hon är lite bättre. Vi håller tummarna allihopa!

Vi hörs snart igen!

(Hälsa mamma att pelargonen är HELT OTROLIG!)

Bok- och kuratorSara