söndag 6 juli 2008

Är jag igång?

Har suttit i flera timmar för att få till en snygg sida. Tror jag börjar bli nöjd, men vet inte om det kommer att funka. Kommer man att kunna följa med mig på nätet?
Jag har inom det senaste året varit på seans tre gånger, på två utav gångerna har hon pratat om att jag kommer att skriva något. Är det det här hon menar eller att det håller på att skrivas en bok om mig (och två tjejer till) som kommer att bli klar nästa höst.
Har också själv känt att jag vill skriva något till Adam och Alva som de har kvar av mig om det värsta händer. Vill med egna ord berätta varför det blev som det blev, vill att de ska veta vad jag tycker är viktigt i livet och vad jag står för. Ja ja, de får väl hänga med här...

2 kommentarer:

Adam sa...

Väldigt bra början.

/Adam

Unknown sa...

Hej Gumman! Vad roligt med en egen blogg!! Det trodde man väl aldrig... I de lugnaste vattnen :-)
, vad blir nästa? Facebook eller? Jag kommer ihåg en viss tjej som inte var såå pigg på bredband som vissa andra i familjen, hehe! Men se vad bra det är, och vad mycket nytta man kan ha av det! Jag tycker du har gjort en jättefin sida, den andas verkligen DU! Det ska bli roligt att följa dig, jag har redan sparat ned länken i mina favoriter! Kram kram!