tisdag 23 september 2008

Tisdag.

Efter en något kaotisk morgon när alla ska iväg åt var sitt håll på olika tider, så fick Doris och jag sällskap av Boksyster. Vi pratade en hel del under tiden vi fikade. Det är skönt att dela sina tankar och erfarenheter med någon i samma situation som jag själv befinner mig i. För INGEN som inte har drabbats av en livshotande sjukdom kan förstå de känslor och tankar som jag har att utstå varje dag. Vi kom fram till att det här måste vara det värsta en människa kan råka ut för.

Eftermiddagspromenaden tog Doris och jag till Adams skola (mitt jobb) där vi mötte honom och gick tillsammans hem. Det var nog det mest pinsamma han varit med om, tänk om vi skulle möta någon från hans klass när han höll i kopplet. Dessutom är Doris väldigt pinsam när hon bajsar...
Tror det blev lite bättre när han gick en bit framför och inte låtsades känna oss.

Vid halv sex hade Alva fotbollsmatch på en plan i närheten av vårt hem, så vi gick dit och hejade. Alvas lag vann med 4-3.
Sedan hem för en snabb lasagne och Idol.

För alla er som väntar och längtar: Boken kommer i mars 2009!

Inga kommentarer: