lördag 20 september 2008

Prickar.



I morse när jag vaknade så upptäckte jag att utslagen/finnarna hade spridit sig till resten av kroppen. De kliar och är ömma. Jag visade Lasse att det såg ut som om jag hade röda hund och gjorde klart för honom att det inte var skönt. Han tyckte synd om mig och pussade på varenda prick på hela kroppen för att det skulle bli bättre.
Så nu hoppas jag att det blir ännu värre tills i morgon...
Kan jag äta något allergiframkallande för att hjälpa prickarna på traven?

Efter pussandet beslutade vi oss för att åka ut med båten i det fina höstvädret. Med på turen ville även fotografen.
Tro mig när jag säger att det var en syn som fått flera av er att vika er dubbla av skratt.

Jag skulle köra båten. Fotografen låg böjd över framrutan och båttaket, där han krampaktigt försökte att hålla i sig och ta kort samtidigt. Han ville att det skulle bli svallvågor efter Softa så han bad mig köra fortare. Så där låg han, som en fluga mot vindrutan och en kavaj som fladdrade som Batmans cape och tog kort på mig och mitt prickiga ansikte...
Ni hör ju själva...Köp boken!!

När fotograferingen var avslutad så åkte vi och la oss på svaj i solen. Vi läste, lyssnade på radio och fikade innan vi vände hem igen. Det var väldigt mysigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha låter som en rolig upplevelse, själv fick jag ställa in helgens bravader och vila istället. Hoppas ni får en mysig lördag kväll kramis