onsdag 3 september 2008

Idol.

Jag sjunger inte gärna inför publik, men brukar passa på när jag är själv i bilen eller när jag lyssnar på musik i lurar (för då tror jag inte att någon hör eftersom jag inte gör det själv).

Kommer ihåg en gång när vi skulle ha en trevlig spelväll med några vänner, vi hade spelat några vanliga sällskapsspel, då det plockades fram "Singstar" och jag TVINGADES vara med. Det var bland det värsta jag varit med om, mår fortfarande illa när jag tänker på det.
Eftersom jag själv inte kan sjunga brukar jag aldrig klaga på andra som sjunger, men ibland undrar jag vad människor tror om sig själva. Har de ett enormt bra självförtroende eller är det bara något fel?

Jag hoppas ingen tar illa upp utan bara tycker att det här är lika roligt som jag...
Klicka på länken, höj ljudet och njut.

Idol

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAH