fredag 26 september 2008

Bloggen.

Ända sedan jag började att dela med mig av mina chokladbitar i början av juli har jag varit sugen på att utnyttja alla "specialeffekter" som hör den här bloggen till.
Några har ni redan sett, besöksräknare, bilder, filmer och trevliga enkäter.

Men det finns åtskilliga kvar, den jag först och främst tänker på är ett bildspel där man kan lägga upp bilder som visas i följd. Jag har sedan juli funderat på hur jag ska bjuda er på bilderna. Ska jag bara slänga ihop några bra bilder i en salig blandning, samla ihop dem årsvis sedan vi haft digitalkameran (2003), servera er bilder bara på mig (låter inte så lockande!) eller från olika resor, högtider tex??
Ja, ni märker ju att det här är inte helt lätt!
Men något kommer inom en snar framtid, för bilderna finns och bara väntar på att få bli visade.

Jag har också planer på att lägga till en mailadress, för många kanske inte vill skriva en kommentar som alla kan se, utan vill vara lite mer personliga. Och kanske till och med få svar...
Fast jag måste ju säga att jag blir väldigt taggad av era kommentarer!

Dagens måste: Kameran (som gick sönder igår...).

1 kommentar:

Anonym sa...

De e bra boksyster om du hittar en bildvisare min ser ju inte så bra ut, finns säkert andra som funkar bättre....men då härmar jag bara dig sen! hihi Hoppas ni får en mys helg alla 5. Och tack för samtalet, de värmde! Kram