söndag 7 september 2008

Mösseberg.


Jag har nu kommit fram till Mösseberg. Tågresan hit gick bra men var lite långtråkig. Jag roade mig med att lufta fötterna så att tjejen bredvid mig började att skruva på sig för att sedan lämna sin plats, bra för mig som fick mer space.

Det är faktiskt riktigt härligt att vara tillbaka. Jag blev tilldelad ett gulligt rum som går i gult. Tjejen som visade mig till rummet bad om ursäkt över byggnadsställningen som var utanför min balkong, men herregud, fattar hon inte att jag är helnöjd, jag kommer ju att kunna se byggnadsarbetare i deras mundering, från min säng!!

Vi är fyra stycken i vårt gäng (fem med boksyster om hon kommer) som kommer att följas åt under den här veckan. Jag har också fått mitt schema som är välfyllt med diverse föreläsningar, aktiviteter och behandlingar.

Jag har ju sett fram emot maten här på Mösseberg, men den första middagen som serverades var ingen höjdare direkt, nån fisk med potatis och ostbricka till dessert.
Nej, de får nog ta att skärpa till sig om jag ska bli nöjd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men åhh jag vill oxå komma kram boksyster