tisdag 2 september 2008

Hundpromenad.

Nu är Doris hemma igen och vi har gått den vanliga hundrundan så att hon får lukta efter sina hundkompisars eventuella tarm- och blåstömningar. Hon stötte faktiskt på sin hundkompis Herta (som hon snurrade runt med ett par varv) och en helt ny bekantskap. En knytnävsstor padda. Den var konstig men mycket intressant. Hon verkar nöjd över att vara hemma trots att hon har varit hos morsan och farsan (jag och Lasse är mamma och pappa) och haft det jättebra.

I morgon väntar ett jobbigt läkarbesök med information om vilken medicinering jag ska få. Jag vill inte tappa håret, må illa, kräkas eller "bli sjuk".


Dagens måste: Rongedals cd "Rongedal".

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummar och tår för oss båda imorgon!! Försök sova lite nu och glöm ej kika på bilderna jag lagt till på min! Stor kramen boksyster

Anonym sa...

Åh, vilken härlig semester ni verkar ha haft! Kul att ni är hemma igen så att vi kan ses snart!

Jag tänker på dig i morgon och håller tummarna.

KRAM!

/Anneli

Anonym sa...

Vilken underbar blogg!! Tack vare din "boksyster" (som är en gammal barndomsvän till mig) har jag funnit din blogg & är verkligen fast!! Du har verkligen förmågan att kunna SKRIVA!

Låter som om ni har haft en härlig resa!! Vad skönt för er alla att resa iväg & få njuta av Grekland & att bara få vara med varandra...

Tänker på dig & din familj.. Skickar en stor kram till er alla!! / Ullis