fredag 12 september 2008

Fredagskväll.

Innan middagen hann jag/vi med ett avslappningspass, kvällsdopp i bubbelpoolen och en liten stund i bastun. Sen upp på rummet för att duscha och göra mig i ordning till middagen. Det var några minuter kvar innan middagen serverades så jag passade på att ringa och prata med barnen, det var så skönt att höra deras röster (Adam lät så stor!) och få höra vad de har gjort den här veckan. Nu vill jag hem till dem!

Fikat efter middagen tog vi inne i salongen, för att sedan fortsätta upp till övre salongen där den gemensamma tv:n finns. Jag fick verkligen briljera med mina musikkunskaper och minne vad gäller årtal när vi var några stycken som tittade på Doobidoo (rätt stavat?).

Sprang sedan ner till källaren för att skriva det här inlägget för nu hör jag att min säng ropar efter mig.

Inga kommentarer: