söndag 7 september 2008

Doris 1 år.


I dag fyller Doris 1 år. Vad fort tiden går. För precis ett år sedan var jag också på Mösseberg och vi hade en tvåveckors Thailandsresa framför oss, vi hade inte en aning om att vi två månader senare skulle ha en liten svart tjock hundflicka med underbett.
Men som vanligt när man lever med cancer så kan man inte planera eller bestämma någonting långt i förväg, för ett tu tre så har allt spolierats. I det här fallet blev jag sämre och var tvungen att börja med ny medicin och fick därmed reseförbud.
Men det blev ju bra ändå...

I går till middagen kunde vi skörda tre härligt röda tomater från vår tomatplanta. Vilken tur att jag hann få vara med att smaka, för de lär ju vara slut tills jag kommer hem igen.

Min mage är inte helt ok längre, har ordentligt ont, lite illamående och konsistensen på bajset lutar mer åt det lösa än tvärtom. Jobbigt men än så länge överkomligt

Inga kommentarer: