lördag 27 september 2008

Adam.



Varsågoda månadens gästbloggare...Adam.

Tjena! Idag är det jag som skriver lite här på bloggen.
Jag vet inte riktig vad jag ska skriva om men jag får väl ta något och hoppas att ni tycker det är intressant.
Ja idag spelade vi vår sista match i sanktan, en serie som håller på hela säsongen och det gick väl sådär.

Vi hade chans att vinna hela serien men på matchen idag gick det inge vidare, vi förlorade och kommer antagligen komma 2:a för dom som ligger tvåa nu har en match kvar att spela, och det är mot dom som ligger sist. Så det var synd att vi förlorade idag när vi hade chans att vinna allt.
Vi får väl hoppas att dom som ligger sist kan göra en jätteskräll och vinna, för då vinner vi serien ändå.

Vi är redan klara för slutspel i sanktan och har match om några dagar, hoppas turen vänder och att vi kan gå till final och vinna medalj och pokal.
Men det viktigaste är inte det, utan att ha kul och vilja spela fotboll, och det tycker jag. Vi får se hur långt det räcker.

1 kommentar:

Ulrica sa...

Det är klart att det roligaste vore om ni vann alltihop. Men som du själv skriver, det viktigaste är att man har kul. Dessutom vann du ju över både Lasse och Daniel på Buzz igår kväll...

Kram./ Mamma