lördag 28 mars 2009

Sune.

Sedan några veckor tillbaka var det bestämt att Dossyster och jag skulle gå på musikalen Sune tillsammans med våra döttrar eftersom hon fått biljetter dit av Anna Book (med inblandning av Marie Picasso).
Eftersom hon är dålig nu tog vi ett gemensamt beslut att jag och Lasse skulle gå med tjejerna.

Så i dag på väg till Göta Lejon vinkade vi till Mamma/Dossyster när vi åkte förbi Radiumhemmet för att åka och se Sune.
Vi fick jättebra platser och föreställningen var helt suverän. För både stora och små.

Magdalena In de Betou, en gammal dagismamma till mig, som också är med i föreställningen ordnade så att vi fick komma backstage vilket var mycket uppskattat av oss alla.

Tjejerna fick se hur det såg ut bakom scenen och lyckades få en autograf av Benjamin Wahlgren. De var mer än nöjda när vi gick därifrån.

Vi tog en lunch på McDonalds innan vi åkte hem till vårt lilla djur igen.

Ma och Pa ville tillbringa lite tid med Alva och bad att få ha henne över natten, så nu har vi inga barn hemma.

Det har varit mycket de sista dagarna så det ska bli skönt med en lugn kväll i soffan framför Expedition Robinson och en nybakt blåbärspaj.

Stort TACK till Anna, Marie och Magdalena.

5 kommentarer:

Marie sa...

Älskade ulrica fick boken på posten i går. Jag har läst o grinat . jag tänker på er!! Kram Marie!.

Anonym sa...

Jag är en av alla dina anonyma bloggläsare... vill bara säga att min beundran för dig är enorm.Tack för att vi får följa dig.Du verkar vara en så otroligt underbar människa, trots din egna kamp så finns du för andra.

Anki sa...

Nu har jag läst färdigt er fantastiska bok och jag har länkat till dig från min sida och hoppas det går bra?

Anonym sa...

KRAM!! Vill skicka en stor styrkekram...
/ Kerstin

Anonym sa...

Det var såååå lite så fina Ulrica, jag blev såglad av att se
er i publiken :)
Hälsa Sabina så gott fån migoch Lasse och tjejerna.
Var rädd om dig, stor varm kram Anna Book.

http://www.annabook.nu