måndag 3 november 2008

Utmaningen.

För några dagar sedan blev jag utmanad av min Boksyster att avslöja sju alldagliga och lite oväntade saker om mig själv, sen skulle jag i min tur, utmana sju personer.

Så här kommer lite onödigt, intressant, tragiskt, roligt och oväntat vetande om mig:

* Det är ingen idé att skicka kedjebrev-sms-mail till mig för jag är en sådan som alltid bryter dem.

* De som känner mig skulle nog säga att jag har bacillskräck. (Bara för att man inte får ha tunnelbanebyxor på sig hos oss...)

* Jag är höjdrädd. Vilket också inkluderar andra, kända och okända, människor som inte heller få stå i närheten av någon hög höjd när jag ser.

* Jag har lite svårt för fötter...

* Jag måste lukta en gång till på sådant som luktar illa.

* Jag tycker om att klämma finnar och pormaskar, vilket drabbar mina familjemedlemmar titt som tätt.

*Och slutligen detta inte helt otippade avslöjande, jag älskar min man, mina barn och choklad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att få veta lite mer om dig! Kramiz

Anonym sa...

Man får inte heller ha bowlingstrumpor så vitt jag vet...