måndag 24 november 2008

Kvällskul.

Måndag och ännu mera snö...Och blåst.

Lasse och Alva gick iväg som vanligt imorse medan jag hade sällskap av Adam, som hade studiedag, fram till lunch då han åkte med en kompis för att spela hockey.

Morgonens Dorispromenad var INTE rolig. Det snöade och blåste så det värkte i ansiktet och hur jag än vände mig blåste hårda kalla snöflingor rakt i ansiktet, dessutom var det inte plogat någonstans så det blev en kort runda.

Men jag var ändå tvungen att ge mig ut flera gånger för att skotta, för det jag skottat snöade igen på nolltid.

Eftersom det var studiedag på jobbet var det lunch på Hässelby Slott som gällde och jag var inte sen att hänga på. Det var trevligt att träffa kollegorna och äta en riktigt lyxig lunch för omväxlingsskull.

I kväll ser jag fram emot föreställningen med Johan Glans. Cederlings födelsedagspresent till min bror, men han var tvungen att ta med oss...
Under tiden får Doris sällskap av Ma och Pa.

Inga kommentarer: