onsdag 19 november 2008

Levervärde.

Läkarbesöket idag gick väl sådär. Vi pratade lite om svaret från DT:n som vi båda (alla tre) är nöjda med, men efter en stund börjar blodprovssvaren att trilla in och det var inte lika glädjande. Mitt bilirubinvärde hade skjutit i höjden och var rejält förhöjt, vilket kan (kommer?) ge mig gulsot. Det går inte att i nuläget se någon förklaring, utan nya prover ska tas imorgon i samband med min behandling.
I en vecka fick jag känna ett lugn innan ny oro mörkar min himmel.

Ute faller snön och jag ska försöka njuta av kvällens julkonsert i Globen tillsammans med dem som betyder mest. God kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej söta du, hoppas att ni får en trevlig kväll på Globen.. Vad mysigt det låter med julkonsert, speciellt en dag som denna då det snöar ute..

Hoppas att behandlingen går bra för dig i morgon & även provtagningen...

Styrkekramar från mig i vintermörkret..

ullis

Anonym sa...

Vad ledsen jag blir... Usch, kan det inte vara nog nu? Hoppas ni trots allt får en mysig kväll då du får tänka på annat för en stund.

Massor av kramar från mig

Anneli