söndag 2 november 2008

Hockey.




Idag har vi haft fint besök från Öland. Min syster har kommit till Stockholm för att jobba en vecka, hon ska lära nyutbildade livvakter att bli lika duktiga som hon. Tror jag, för allt är väldigt hemligt...

Vi har umgåtts hela dagen, med ett avbrott på några timmar när jag var och tände ljus vid lilla Boksysters grav tillsammans med Boksyster och Fotografen. Det var väldigt stämningsfullt med alla ljus som lös på gravarna och i minneslunden.

När jag kom hem igen hade de middagen klar så det var bara att sätta sig till bords. När middagen och marängsvissen var uppäten satte vi på oss våra varmaste kläder för att åka och titta på när min lillebror spelade ishockeymatch. Vi hejade oss alldeles hesa. Eftersom det är skoldag i morgon kunde vi inte stanna hela matchen, men det stod 5-4 till lillebrors lag när vi åkte så vi hoppas att de vann.

Full fart i dag igen, alltså...

Dagens måste: Dunjackan.

Inga kommentarer: