måndag 10 november 2008

Tackar.

Måndag igen. Och vilket väder, storm och spöregn! Hua!
Efter tio dagar som familj, plockade barnen ihop sina saker imorse för att åka till sin pappa, kvar är Lasse, jag och det lilla djuret. Det blir så fruktansvärt tomt!
Jag känner mig som dagens väder.

De senaste dagarna har jag träffat många som läser min blogg, en del gav mig smickrande "livekommentarer". Jag har fått en härlig jultidning fullproppad med pyssel, pynt, julrecept, julgruppsarrangemang och julmöblering (?) av en kompis från Hässelby och ett väldigt fint kort med många komplimanger och önskan om välmående från släkten(?) i Hovmantorp. Jag vill TACKA alla som uppmuntrar mig att fortsätta skriva, skickar trevliga mail, kommer med blommor, ger mig små presenter, skickar kort och som bara låter mig få veta att jag är omtyckt och att de inte kan tänka sig en dag utan att lyfta på locket till min ask.

Jag mår fortfarande oförskämt bra med tanke på att DT-svaret kommer vilken dag som helst. Det känns skönt att jag slipper ta emot samtalet, men jag tycker väldigt synd om Lasse...

2 kommentarer:

Anonym sa...

du SKA känna dig duktig med dit "bloggande"...säger jag som följer dig både "live" å på bloggen, roligt att du får mycket gensvar det måste ju kännas bra, för vi är ju många som lyfter på locket till din chokladask å snor åt oss en bit lite då o då (det ser du ju oxå på räkneverket)men jag tycker nog att vi kunde bli lite bättre på att lämna en liten kommentar, ska försöka bättra mig där, nu måste vi hoppas o tro att svaren i veckan blir bra, tänker på dig HELA tiden, största kramen till er fr. Hässelby

Anonym sa...

jag är en av de anonyma som läser har nästan dagligen. Jag känner dig inte i verkligheten, men det känns som om att jag känner dig "lite" här....jag hoppas att du/din fina familj får ett bra besked denna vecka. Håller båda tummarna! Kram