torsdag 30 april 2009

Vernissage.

För några veckor sedan var hela familjen på fotografering. Det var hos fotograf Elisabeth Ohlson Wallin. Hon har anlitats av Anhörigfonden för att skapa en utställning som visar canceranhörigas situation.
De bilder jag har sett är otroligt vackra och starka.

Jag lovade att tala om för er chokladätare var och när ni kan se utställningen. Så härmed inbjuder jag er till vernissage...

Välkommen till Storkyrkan i Stockholm torsdagen den 7 maj klockan 17.30-19.00. Osa per mail senast måndag 4 maj till mathilda.stenman@kstreet.se

Om du vill gå på utställningen, men inte på vernissaget, så kommer den pågå mellan 8 och 17 maj i Storkyrkan.
För er som inte bor i Stockholm med omnejd men ändå vill se utställningen kan jag meddela att den kommer att turnera runt i Sverige. Så håll utkik...

Vi ses!

11 kommentarer:

annebelle sa...

Vad fint, den utställningen ska jag försöka se! Kul att det är i Storkyrkan också tycker jag som gärna går i kyrkan.. :)
Hoppas du har en fin valborg!

Anonym sa...

Hej Ulrica!
Igår sträckläste jag er jättefina bok. Den var så positiv mitt i allt, jag log flera gånger.
Alla tre verkar ha varit/ÄR så fina människor!
Tänker på dig och din familj ofta.
Har läst en tid, hittade hit via Sabina.
Trevlig (lång)helg! :)

Lina sa...

spännande! Hoppas de kommer till Göteborg snart då. Jag har läst tin blogg ett tag nu och vilken kämpe du är!

Anonym sa...

Grattis till att du vann bloggtävligen! Det är du verkligen värd! Kram

Yvonne sa...

Då ska jag hålla utkiken öppen! Det låter intressant, och här i stan brukar de ha bra utställningar. Kanske det går att hitta någon turneplan?
Hoppas du haft det bra...

Ludmilla sa...

Grattis till vinsten i månadens blogg!

Annica sa...

Nu har jag läst i snart en månad...lite i smyg..så där...kom hit via Sabinas via nån som läst där...fattar inte ens att jag läser cancerskräck som jag har...alltid har haft...fast nu efter att ha läst här och hos Sabina..så förstår jag...på ett annat sätt..att man inte ger upp...utan kämpar...och kämpar...vågen till er...och igen..
hemsideadressen är mina hundars...:)har ingen egen..:)

Anonym sa...

Ska hålla öron å öga öppet...Kanske det kommer runt mina trakter


Kram Mia i Cyber

peter pc carlsson sa...

En välförtjänt vinst bland flera andra bra bloggar. Ja du tog hem flest röster i Enbart Månadens för april. Därmed skulle jag vilja sätta in 150 kr till någon hjälporganisation i ditt namn. Återkom med till vad du vill att pengarna skall gå!

Du kommer nu med automatik att vara med i Enbart Årets blogg. Hit kommer enbart månadsvinnarna at kunna delta.

Nominera gärna någon annan du tycker skulle vinna Månadens blogg. Det skall vara en blogg som manar till eftertanke på ett eller annat vis.

Kram

Majsanochmalla sa...

Ska så klart gå på vernisagen..

Elisabeth är en spännande fotograf.. Så även ni. Hennes utvalda!

Pok

Mallatahandomdigbralla

Maritasblogg sa...

Grattis till månadens blogg... Den var du värd , med råge och kämpaglöd som du besitter.... kram