lördag 4 oktober 2008

Teater.

Vår teaterkväll igår blev jättebra. När vi ätit middag med Ma och Pa (det blev god fisk) tog vi Wembley in till stan för att gå på Chinateatern och se The Producers (Det våras för Hitler). Lasse fick biljetterna av mig i födelsedagspresent så jag hade betalt lite extra för att få bra platser, vi satt på andra rad.
Första akten var riktigt bra, med klockrena skämt, underbara kläder och bra tempo. Den andra akten kom inte riktigt upp i samma kaliber, men föreställningen var helt okej och något jag kommer rekommendera.

Jag glömde ta mina mediciner (som ska tas vid middagen i två veckor sedan uppehåll i en) vilket jag kom på precis när föreställningen började. Det innebar att jag de första femton minutrarna satt och var riktigt arg och besviken på mig själv som glömt en sådan viktig sak. Det är något som bara inte får hända!

Lördagsmorgonen började bra med sovmorgon och god frukost. Ma hade bakat bröd till middagen igår kväll och lämnat (eller glömt?) kvar det vi inte åt upp...Jag kan ju säga som så, brödet var väldigt gott och är nu ett minne blott (nu fick jag ju till värsta rimmet också...).

Ikväll är vi bjudna på middag hos kompisar i Kallhäll och jag tror det blir spelkväll. Funderar på att vara riktigt crazy och föreslå Singstar...

Får se vad vi fyller dagen med innan dess...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där! Ville bara lämna ett avtryck med hälsning om att jag varit här och läst - idag med!
Duktiga ni är som varit kulturella och fått er dos av det igår! Lika trevlig när man läser att det var timmar värt "investeringen". =)
Ha en skön och trevlig helg!

KRAM! // Titti