tisdag 21 oktober 2008

Myskväll.

Det har varit en lugn dag med mycket vila för mig och Doris. Jag fick tvinga med henne på promenad imorse, trots att hon hade sin regnkappa på sig som skydd mot regnet.
Vi vaknade inte till liv förrän barnen (och kompisar) kom hem efter skolan igen.

Adam hade som önskemål att vi skulle ha en myskväll med brasa och film. Och så fick det bli.

Imorgon ska dr Lidbrink få besök av mig. Jag känner mig lite orolig över vad blodprovet visar. Hur är mina levervärden? Är de sämre igen? Är det därför jag har ont?
Jag kommer inte att få lugn och ro i kroppen innan jag med säkerhet vet hur medicinen har verkat. Det blir efter nästa datortomografi, som görs 4 november.
All denna väntan...

Dagens måste: Mammas nybakta bröd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ulrica, när jag inte skriver så hjärnan och pennan glöder håller jag tummarna för dig! Det är bra värden, tro mig.
I bästa fall dyker texter ner i din mejllåda imorgon kväll...


Kurator/Författare S