fredag 17 oktober 2008

Procent.

Min undersökning, där jag undrar vilken ålder ni chokladaskbesökare har, är avslutad. Resultatet blev att 65% av er är mellan 26 och 40 år, alltså ungefär i min egen ålder. 24% är mellan 41 och 55 år, en ålder jag önskar uppnå. Sedan är det jämnt fördelat med vardera 5%, på läsare under 26 år och över 56 år.
Nu kanske några av er tänker att "Det där blir ju inte 100%. Stackars tjej, cellgifterna har gjort att hon inte kan räkna längre".
Men det är avrundat i hela procent.

Nu till något helt annat.
Lasse ringde för att fråga vad som behövde handlas, vi pratade lite fram och tillbaka om vad vi önskar äta till middag när han plötsligt frågar "Va, kaviar med beskvismak?". Jag säger en sak och han hörde något helt annat. Men det kanske kan vara ett litet tips till kaviartillverkarna, de skulle ju helt klart få många konsumenter bland oss som tycker om bakelser och kaffebröd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får en skön helg, vädret ska ju bli lovande! Kramiz