onsdag 8 oktober 2008

Onsdag.

Idag har jag övat inför imorgon, en vanlig vardag.

Såg till att båda barnen kom iväg till skolan och att Lasse åkte till jobbet (fast han är ganska bra på att sköta det själv!). Sen blev det en rask promenad med djuret som tyvärr skrämde livet ur en liten hopprepshoppande flicka som började springa med repet slängande efter sig, yes, tänkte Doris hon vill att jag ska jaga henne och få tag i hennes lockande "svans"! Flickan tänkte inte detsamma.

Sedan hem för att ta mina fem tabletter, duscha Doris, bädda rent i sängen (det är det skönaste som finns att krypa ner i en renbäddad säng), köra en maskin tvätt och titta runt lite på nätet.

Dessutom har jag städat och förberett lite inför morgondagen, när fotografen till boken ska följa med mig. Han kommer hit redan halv åtta imorgonbitti, så nu måste jag sova (i min rena säng...)

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas att ni har en bra dag idag när du har besök.....lite trist med vädret men ni får väl tända en brasa å vara inne, för det är väl inte läge å täcka båten, vi hörs snart, kram å hälsa U // mamma