onsdag 21 januari 2009

Tyst.

Är hos Dossyster och snyltar på hennes Internetuppkoppling, för hemma hos oss vill varken telefonen eller Internet fungera. Skärpning Telia!! Det har varit helt tyst sedan igår morse och det kommer att ta 3-4 dagar att åtgärda.
3-4 dagar!! Herregud, förstår inte de på Telia att jag måste uppdatera min blogg regelbundet, jag har faktiskt läsare som blir oroliga annars.
Jaja, nu vet ni. Ingen fara på taket, allt är lugnt. Jag återkommer så fort Telia gjort vad de ska för sin lön.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra att du uppdaterar så vi inte blir oroliga!!!!!
Härliga bilder från fjällen.

Kramar från Malin

Anonym sa...

Vi borjade bli lite oroliga...! Skont att det bara ar internet som kranglar!

Emma S sa...

Hallå där! När jag gick igenom ett av våra inköpshäften som vi baserar våra inköp till biblioteket på såg jag ett förhandserbjudande som iv bara inte kan avstå såklart. Fin framsida! Ska se till att jag hamnar först i kön till boken för att få läsa den. Kram Emma