onsdag 14 januari 2009

Resor.

En bra dag, men jag har lite ont i levern (hoppas det beror på att det är krig därinne) och det sätter genast igång en massa tankar. Att min Dossyster inte mår så bra för tillfället påverkar mig också. Igår damp det ner en tid för datortomografi i brevlådan och jag är som vanligt väldigt orolig över vad den ska visa.
Ska jag få ytterligare tolv veckors kvalitetsliv eller har det skett en förändring i negativ riktning som gör att jag måste börja med ny medicin? Kanske tappa håret igen? Usch ja, det är jobbigt att behöva ha det så här var tolfte vecka.

Men innan dess är det några veckors kvalitetsliv kvar att njuta av...

I morgonbitti åker vi till Sälenfjällen över helgen. Där hoppas vi på ett trevligt
40-års firande, fint väder med mycket snö och lite nice skidåkning (dock inte jag och djuret).

Dessutom har jag idag bokat en mamma-dotterresa till Fuerteventura om två veckor, tillsammans med min kompis och hennes bebisdotter. Vi har pratat om det ett tag men det har saknats pengar, men det har en av oss löst genom att sälja guldsmycken (arvegods från en avlägsen släkting)...
Hoppas bara att försäkringskassan och Alvas lärare samtycker till resan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt det låter med några dagars skidåkning! Det verkar som om det ska bli fint väder så ni får säkert jättehärligt i Sälen!
Grattis också till 40-åringen!

Håller också tummarna för levern som jag är övertygad om krigar för fullt i rätt riktning!

Stora Kramen
/L

Anonym sa...

Resa så härligt det låter.Skidor och sol!!!!!!!
Önskar er en trevlig resa till Sälen!

Håller också tummarna för levern mm.

Kram Eva