onsdag 20 maj 2009

Onsdag.

Idag ska Alva och jag (och Måns) på terapi på Radiumhemmet så jag måste gå till skolan/jobbet och hämta bilen.
Doris ligger helt slut efter morgonens promenad, så henne lär jag inte få med mig. Hon lekte/sprang och hade så kul med ett gäng större hundar på hundängen. Hon må vara minst men hon är i alla fall snabbast.

I eftermiddag ska vi åka till Lasses syster (Doris morsa och farsa) och stanna ett par dagar så jag har fullt upp med att tvätta, packa, vattna blommor, diska och boka två stugor till Skara Sommarland, en till oss och en till min kompis, 40-åringen. Ett av sommarens arrangemang.

De närmaste dagarna får den elektroniska chokladasken stå tillbaka för den riktiga...

8 kommentarer:

Helene sa...

Ha en fantastiskt härlig helg och hoppas det fina vädret håller i sig. Ät ett gäng med goda praliner och njut.

Kram får Gävle.

Anonym sa...

Trevlig helg /Karin

Anonym sa...

Ha det så bra och trevlig helg! Kram Milla

Annica sa...

Ha en sköön helg...

Anonym sa...

Njut av helgen...Hoppas att solen lyser på din näsa.

Anonym sa...

ha en underbar helg tillsammans med nära och kära. det förtjänar du. kramar

Mia sa...

När kommer receptet =D
Trevlig helg

Anonym sa...

Halloj,

Hoppas att ni får några sköna dagar. Vad kul att det blir Skara med vännen. Själv sitter jag med 2 barn som just gjort hallon paj......Mums så gott.

Varm kram från Maud