tisdag 1 september 2009

Doris.

Status: Magen lite bättre och vid gott mod.

Ända sedan Doris var liten valp så har favoritplatsen varit under soffan. Fast hon nu är tre gånger så stor pressar hon sig in under den för att ligga där och mysa.För att underlätta för Lasse och barnen när jag är på Mösseberg så ska Doris till Morsan och Farsan på lördag och stanna där någon vecka eller så. Dessutom är det bestämt att Lasse kommer och hälsar på mig de sista dagarna och då var han ändå tvungen att lämna bort henne.
Jag tycker redan att det ska bli jobbigt att lämna bort henne så jag tar varje tillfälle att gosa lite...


Idag hurrar jag för min syster på Öland som fyller år! Hurra hurra hurra hurra!

6 kommentarer:

Maria sa...

Vilket fint foto på dig och vovven. Du är så vacker och skriver så fint på din blogg om ditt liv

Millaz sa...

Hej! Va gullig Doris är..:) Förstår att man inte kan låta bli att gulla med den sötnosen! Skönt att magen är bättre! Kram Milla

gladmymlan sa...

jag är lika dan med min lille Nicke-hund. känner att jag inte kan förklara att han inte alltid kan följa med på allt. han var hos mrmor o morfar i helgen när vi var på finlandskryssning...uh vad jag saknade honom. vad fint av dej att ge sabina en kärleksmums. Den blev hon nog glad över!
kram på dej!

Catta sa...

Vad lustigt med lilla Doris,att hon tränger sig in under soffan.Så gör min lilla hårboll också,sen ligger hon där o "gnäller" och låtsas att hon inte kan komma fram själv så jag måste hjälpa ocg gulla med henne.Dom är för härliga :-)

Anonym sa...

Hej Ulrica!

Tycker din hårfärg blev jättesnygg!
Ha det så kul på Mösseberg, det ska ju vara underbart där har jag hört.

kram
Ada

Anonym sa...

Hej! Jag hoppas och håller tummarna för bra besked imorgon. Kram från Emma