måndag 14 september 2009

Present.

Ett par dagar innan jag åkte till Mösseberg fick jag ett mail från en tjej/mamma/bloggläsare som undrade om hon kunde få min adress för att skicka något hon gjort till mig.
Jag svarade på hennes mail och skickade med adressen med stor nyfikenhet på vad det kunde vara.
Sedan åkte jag iväg till Mösseberg och glömde i ärlighetens namn bort det.
Tills jag kom hem i går kväll och såg ett vadderat kuvert med mitt namn fint skrivet på.
Jag blev så rörd att jag nästan började gråta när jag såg vad det innehöll...Ett halsband med en ring där det stod Lasses, Adams, Alvas och Doris namn på. En tag det stod FIGHTER (står för mig) på och en ängel (står för Dossyster). Det var så "rätt". Tänk att någon för mig okänd har gjort något så fint bara för att ge det till mig. Tack så hemskt mycket!
Med halsbandet låg ett fint brev och en adress till Sandis hemsida, så nyfiken som jag är var jag ju tvungen att gå in och titta vad hon gjort mer...
Så nu vet jag var jag ska köpa presenter i fortsättningen. Jag har fått tillåtelse att länka till hennes sida så jag rekommenderar er att titta på de fina smyckena här.

12 kommentarer:

Mallan sa...

Wow,vad fint!!!!

Helena sa...

Vilket underbart halsband!!!

Trist att du mår så dåligt :(


KRAM

Sandra sa...

Ulrica!
Du är jättefin i halsbandet!

Kram Sandi

Anonym sa...

Woho, vilket snyggt halsband (på en riktig toppingla!). Jättefin bild.

Tråkigt att du mår dåligt och har ont i magen. Förhoppningsvis är det för att medicinerna är onda mot det onda.

Kram
Cattis

Anonym sa...

Väldigt fint halsband.Gjort med omtanke sånt värmer. Tråkigt att din mage gör ont.Hälsningar fr Vinsta (som haft besök från Falköping förra veckan av Mössebergvattengympande tjej:)

Britt Heidi sa...

WoW, det var kjempe flott smykke! Jeg ble rørt selv jeg :)

Klem fra meg til deg!

Malin sa...

Tänker på dig och tycker att du är en mycket stark tjej!
Lycka till!!

KRAM

Anonym sa...

Superfint!! Och som du skriver, så rätt. Ett smycke som betyder något. Jag köpte ett Hope-halsband när vänners dotter gick bort i sin hjärntumör, 8 år gammal. Det betyder mycket för mig.

Massor av kramar! Birthe

stora lilla j sa...

Det nya halsbandet är superfint!!!! Tänk vilken tillfällighet, jag loggade in på din sida just för att be om din adress just för att jag har gjort en sak åt dig! :) Jag är alltså väninna till Sabina.

Mette sa...

Å vad fint halsbandet är.Synd att du måste må så dåligt av medicinerna.Jag hoppas oxå att cancern mår riktigt dåligt av medicinen.Sämre än du gör.
Död åt cancern.
Kram Mette

Carina Persson sa...

Halsbandet är superfint. Och det är du med, Ulrica. Jag har varit inne på hennes hemsida ikväll och beställt ett halsband till mig själv. Ett halsband till minne av min man.

Du är verkligen en förebild för så många, Ulrica. Jag tänker så på dig och din familj.

Kram från

Carina i Kristianstad

Lillie plein damour sa...

Vilken present, jättefin.