onsdag 2 september 2009

Onsdag.

Imorse väntade jag till det hade slutat regna innan jag gick promenad med Doris, men då blev det en härlig runda med höstlukt i luften. När vi kom hem var det duschen som gällde för det lilla monstret. Det är nackdelen så här års när det är blött och geggigt på marken, att hon måste saneras efter varje utevistelse.

Sedan tog jag mig till vårdcentralen för att lämna blodprov inför läkarbesöket som äger rum imorgon. Känner mig förvånansvärt lugn med tanke på att jag ska få svar på datortomografin.

Jag fick ett mycket intressant telefonsamtal idag angående ett slags "uppdrag" men jag vet inte så mycket om det än så jag ber att få återkomma.

När Lasse kom hem åkte vi till Ikea där det blev middagsmat i restaurangen och inköp av en ny bäddmadrass till Alva (som tyvärr blev fel!). När vi ändå var i närheten svängde vi in på Bauhaus i ett försök att få tag på lister så vi äntligen kan avsluta vårt garderobsprojekt. Men tji fick vi! Det fanns inga lister med våra mått så jakten fortsätter...

Nu har Lasse smugit in och lagt sig så det är väl bäst att sluta blogga. God natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till imorgon! Håller tummarna för att du får njuta av din familj länge, länge, länge än!! Och dom av dig!!! Stay strong!

//K :-) sa...

Jag har hittat hit genom er starkt berörande bok.

Mina tankar är hos dig idag på läkarbesöket, hoppas att beskeden blir bra!

All styrka till dig och din fina familj i den kamp ni går igenom!!

Varmaste kramar från en i stor Beundran

Anonym sa...

Lycka till hos doktorn idag!Du kommer säkert få bra nyheter...
Massor av styrka til dig och din familj!!Må bäst!!