lördag 20 december 2008

Gästbloggare.


December månads gästbloggare är Alva, min tioåriga dotter...Varsågoda.

Nu är det 4 dagar kvar till julafton. Vad skönt, skolan har slutat å jag är ledig. Efter jullovet åker jag till fjällen med min pappa i en vecka å sen är jag hemma i ett par dar och sen åker jag med min mamma om hon är frisk.
I fjällen åker jag skidor å jag ska testa att åka snowboard de här året.

På sportlovet åker vi till Teneriffa som tillhör Spanien. Min dröm resa skulle vara till ishotelet. I dag har vi handlat dem sista julklapparna i vällingby. Å vad jag längtar efter julafton. Få många julklappar och äta god mat. Lasse är den bästa låtsaspappan jag har. Jag älskar min familj mina syskon och min hund.

Dagens måste: Jullov.

Hejdå från Alva

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken gullig gästbloggare....jag förstår att du längtar efter Julafton det är ju jättespännande med alla julklappar, ska ni ha nå´n gran hos pappa ?????? i så fall kan du lägga julklapparna under den. Ikväll har mormor o morfar bakat småkakor så det doftar såååå gott här hemma nu, jag lovar att du ska få smaka på dom....hoppas vi ses snart, P o K från mormor o morfar

Ulrica sa...

Jag skulle också vilja åka till Ishotellet och sova över där. Vi kanske kan göra det någon gång...
Nej men, har Lasse och jag glömt att säga att det inte blir några julklappar i år...!!
Vi har plockat lite saker från naturen, när vi gått promenad med Doris, som ni ska få.
Sånt fick vi i julklapp när vi var små...
Jag älskar dig med. Kram. Mamma

Anonym sa...

God Jul och Gott nytt år!