söndag 1 februari 2009

Söndag.

Fredagens kalas för Adam var trevligt. Jag hade efter många om och men lyckats få till något ätbart till kaffet och hemmet i hyfsat skick. Men herregud, vad pinsamma vi var som tryckte ner ljus i tårtan som bildade Adams namn.
- Jag är väl ingen bebis längre...

Eller? Ibland undrar man... När han hoppar upp i Lasses famn för att bli buren och mysa lite. Eller när han blir lite "putt" över att han inte får lika många pussar som mig när Lasse kommer från jobbet.

Det är svårt det där att vara på gränsen barn-vuxen.

Idag har Alva och jag packat och vi har nästan fått igen väskan! Nu återstår det bara att se om vi kommer upp 03.30 när klockan ringer...

Med tanke på hur datarummet såg ut på hotellet när vi var på Rhodos, vill jag inte lova er några chokladbitar från Fuerteventura men jag ska göra mitt bästa för att låta er få veta hur vi har det.

På fredag ska jag vinka till Dossyster på grannön...

Adios!

3 kommentarer:

Anonym sa...

trevlig resa ulrica. hoppas ni få en underbart härlig semester. mvh karin

Anonym sa...

Ha det underbart på din resa!!!

/en nytilkommen men trogen bloggläsare

Camilla sa...

Hej Lulle!

Min erfarebhet av Fourteventura är att det går att koppla upp sig till cyberrymden.
Ha en underbar vecka på FV med barnen.
Kram
Camilla T