söndag 15 februari 2009

Nominering.

Oj oj, jag har blivit nominerad till månadens blogg!
De bloggar som nominerats är bloggar som på ett eller annat sätt vill få människor att tänka till och reflektera.

Det här känns jättekonstigt eftersom jag inte är ute efter en massa publicitet utan jag skriver mest för min egen del och för er som gläntar på locket till min chokladask. Men jag är givetvis glad och väldigt tacksam över att det finns människor som tycker om, ja, en del är faktiskt även beroende av, mina chokladbitar.

Så om ni, mina chokladätare, tycker att jag, eller min chokladask ska bli månadens blogg, gå in på den här sidan och rösta:
enbart.blogg.se

Jag vill också passa på att tacka för alla fina och goda presenter vi fick igår av våra gäster. Tack!

Imorgon väntar Dr Lidbrink på mig (om hon överlevde Vikingarännet vill säga!) och jag får lite mer information om mina tumörer och levervärden. En fika med Dossyster (hon har beställt några av gårdagens överblivna kärleksmums) på Radiumhemmet blir det också.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att festen blev lyckad. Hoppas att du får bra besked/info från din doktor imorgon. Har hört mycket gott om dr Lidbrink. Jag ska rösta på dig!! kram Anna (som hittade till din chokladask genom Sabinas blogg)

Anonym sa...

Du är väl värd att vara nominerad. Som du vet var det Sabina som nominerade dig. Hon vann förra månaden.

Anonym sa...

Du är verkligen värd att vinna.
Du skriver så bra och lättläst.
Lycka till hos doktorn imorgon.
Tänker på Dig.
Kram från Linköping

Anonym sa...

Lycka till på läkarbesök och jag hoppas att du får bara bra besked. Jag har röstat din chockladask och kommer göra det varje dag, de är alldeles för goda för att missas!
Vilken fin kärleksfest du hade ordnat för dina nära och kära samt vänner!
Många varma kramar från dossysters mamma

Anonym sa...

Självklart att vi röstar på Dej. Det verkade som Du var nöjd med beskedet Du fick av läkaren idag å då blir även vi nöjda, hoppas nu att Du blir av med Din förkylning till helgen,glöm inte mössan på Dina promenader med Doris, Kramar till Er från Ma o Pa