tisdag 3 februari 2009

Tisdag.

Hej dar hemma i kalla Sverige. Resan hit gick bra, bebisen var jatteduktig och det gick snabbt. Min kompis hade overraskat oss genom att boka extra benutrymme pa planet och det var valdigt skont. Pa bussen pa vag till hotellet trodde jag att min sista stund var kommen for det blaste sa mycket att bussen holl pa att valta, jattelaskigt. Hotellet ar valdigt fint (det paminner om en vilda vastern by med senapsgula laga hus och manga kaktusar och palmer) och var lagenhet ar stor och frasch, det ar synd att vi ar de enda svenskarna pa hotellet, framfor allt for Alva som inte har nagon att leka med (hon ar inte sa bra pa hollandska!). Det ar 22 grader, lite molnigt och lite blast men jag klagar inte for allt ar battre an vadret hemma.

Det ar tomt utan Lasse och Adam men vi klarar oss bra anda tycker Alva.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är en anonym bloggläsare som tycker du har gjort dig så förtjänt av en härlig vistelse i solen!! Släpp tankarna på skitsjukdomen nu och njut!

Anonym sa...

Önskar dig och dottern er underbar vecka i sol och värme, det är ni verkligen värda efter det trista vädret här hemma.
Samla krafter och försök tänka positivt samt njut av slöa dagar!
Vi vinkar till er från grannön på fredag!
Många varma kramar av dossysters mamma

Anonym sa...

Hallo!
Hoppas ni rockar ordentligt där borta nu.
Idag ska jag hitta styrkan och modet att klara detta. Känner mig väldigt nervös men men.... jag ser så fram emot eran HJÄRT-fest sen när vi båda fått vila upp.
Njut nu och ha de bäst.
Kramiz