tisdag 17 februari 2009

Happenings.

De närmaste veckornas schema börjar arta sig.

På söndag åker vi till Teneriffa och spenderar sportlovet med lite sol och värme (en gång till för mig och Alva).
På torsdagen efter vi kommit hem är det tv-inspelning eller seans, har inte bestämt mig för vilket.
Fredagen veckan efter det, är det spa på Skepparholmen med Dossyster och hennes sambo som gäller.
Följande torsdag åker Lasse och jag tillsammans med Ostfamiljen på kryssning och njuter av E-types uppträdande.
Kommande fredag är det Smedshagsträff och dagen efter, kalas hos Ostfrun (om jag orkar med det).

I början av april ska vi på Buddy Holly med Ma och Pa och sedan planerar vi att fira påsklovet på Öland hos min syster och alla djur.

Med reservation för vissa ändringar beroende på mitt hälsotillstånd. Men det gäller att hitta på saker medan man vill, kan och orkar.

Helgens kärlekstema har inte passerat Doris omärkt förbi, för igår bajsade hon ut röda glittriga konfettihjärtan...

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad härligt med planer o framför allt ännu en resa.
buddy holly var jag på i fredags o den var så bra.
kram a

Anonym sa...

Vad kul att ha så mycket att se fram emot!

Anonym sa...

Vad mycket kul att se fram emot!:.)

Jag beundrar er för att ni ändå orkar med detta, jag och min man kan fortfarande inte planera alltför långt in i framtiden.