torsdag 19 november 2009

Elvis.

Onsdagens Globenbesök var väldigt trevligt. Det var många artister som gjorde sitt bästa för att behaga oss med sin egen tappning av Elvis eftersom temat för kvällen var just Elvis. Barnen tröttnade dock på alla för dem okända Elvislåtar och tyckte att de bara kunde ha sjungit "normala" låtar. Kvällen överlag fick nog några körsbär i likör ändå.
När jag var hos Dr Lidbrink förra veckan fick jag helt nya direktiv vad gäller vaccinering för mig jämfört med när jag frågade för några veckor sedan. Nu måste både jag och familjen vaccineras.
Så idag fick Lasse och barnen sina sprutor och är nu lite ömma i armen.

Jag har varit på utvecklingssamtal med Adam idag. Och jag kan bara säga samma sak som igår. Stolt mamma!

Lasse hade ett möte i morse och kunde sedan jobba resten av dagen hemifrån. Det var uppskattat av både mig och Mysko.

21 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken vacker kvinna du är Ulrika!

Anna sa...

Ett vackert par som jag hoppas får en herrans massa år tillsammans.

Carola sa...

Ni är så fina ihop!
Kram <3
/Carola

Anonym sa...

Du ska vara jättestolt över dina barn. Jag har i dag varit i domkyrkan i Linköping och tittat på fotoutställningen Anhörig. Å du ska väldigt stolt över dej själv också väldigt vackra bilder

Anonym sa...

Vilket fint par ni är. Njut av varandra! Varm kram Maud

Anonym sa...

VACKERT PAR !!! Kramar till er alla 5 från föräldrar-svärföräldrar-Mormor-Morfar

Anonym sa...

Jag var också i Globen och hade en trevlig kväll. Fin bild på dig och din man.Hälsningar från Vinsta

Sara sa...

hej Ulrica
Håller med övriga kommentarer.
Jag har tittat in i din blogg ibland och sett några bilder.

Denna bild på Er två är den absolut vackraste och finaste bild jag sett på Er. Samtidigt när man också vet vad ni går igenom.

Bilden visar ömhet och värme.

kram, Sara

Unknown sa...

Måste bara hålla med de andra om att denna bild på er två är underbar:-)

kram
Åsa

Anonym sa...

Godmorgon, goddagens
Håller med ovanstående vilka snyggingar ni är båda två, passar så bra ihop.
Ha en underbar helg!
Kram

Maria Jensen sa...

Gud va fin bild! Du ser ut som en modell =) Så fint ansikte du har =) hihi... Sen kan jag passa på att säga att jag älskar din blogg, jag läser den varje dag och jag vill bara säga att du är en sån underbar person och vilken kämpe du e! Stora kramar från Maria Jensen i Kalmar

Anonym sa...

Vilket vackert par ni är!!
Önskar Er all lycka i framtiden!

Anonym sa...

Syns inte att du är sjuk, du är hur vacker som helst.
Många kramar Lena

Millaz sa...

Åh, så fina ni är! Kram Milla

Anonym sa...

Ni är så fina.

Kram

Psst... Var med och tävla.http://annemoije.blogspot.com/2009/11/tavling_20.html

Anonym sa...

Otroligt vacker bild!

Anonym sa...

Sänder dig en varm hälsning från mig, Kram Ayla

Amanda sa...

så fin du är ulrica o vilka fina bilder från konserten...önskar er en jätte fin helg tillsammans. Kramar!

Jessica sa...

Önskar er en trevlig helg! Var också i Globen, synd att jag inte såg dig. Kram Jessica

kajsa sa...

Herregud vad du är vacker! Ni är båda så jättefina på kortet!/Kram

Anonym sa...

Ni är verkligen otroligt fina ihop, ett jättestiligt par! Du är så vacker och ser så frisk ut! Måtte ni få många, många år ihop!

Karin i Malmö