onsdag 3 juni 2009

Leverans.

Dagens morgonpromenad lyckades Doris och jag pricka in just när himlen öppnade sig och regnet vräkte ner. Redan innan blåste det nordliga vindar rakt genom min fleecejacka som gjorde att jag frös och ville gå hem igen men Doris hade kul med hundkompisen Freja och ville springa extra länge på ängen. Så det var bara att stå kvar i regnet med farbrorn och se glad ut...

Idag var det leverans av våra skjutdörrar vi beställde för sex veckor sedan. Jag undrar bara hur vi ska få in monteringen av dem i vårt redan späckade schema. Det är synd att jag inte kan göra sådant själv när jag ändå är hemma på dagarna. Men det är nog lika bra att låta bli förresten så inte Försäkringskassan får nys om vad jag sysslar med.

Jag skulle vilja tacka för alla mail jag får. Ni skriver så fina saker till mig och om mig så jag blir alldeles rörd.
Apropå mail så skickade Lasse det här till mig... Det kanske är någon som kallar sin pappa jumbo för bananen??

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ulrika!

Jag har just läst eran bok å jag vill tacka dig och dina boksystrar för eran öppenhet som jag fick läsa om, fíck vara med er i många svåra stunder. Kämpa på du är fantastisk.

Eva.

Yvonne sa...

Haha, jag gillar inte bananer, men har idag tvingat i mig en för jag tror det är nyttigt och så är de praktiska(!) Rosa byxor med glitter på skulle jag vilja ha! Gillar rosa...ha det gött! Och försök njuta av livet!

Anonym sa...

Hej! Hi hi hi:) Kram Milla